Training & Consulting

Usługi szkoleniowe i doradcze oferowane przez firmę FUTUREA obejmują cztery główne obszary merytoryczne: (1) organizację i funkcjonowanie firmy, (2) rozwój kompetencji managerskich oraz przywództwo, (3) zarządzanie zasobami ludzkimi oraz (4) sprzedaż i profesjonalną obsługę klienta. Poniżej przykładowa lista zagadnień.

 

ORGANIZACJA I FUNKCJONOWANIE FIRMY - struktury, procesy, ludzie
 

 

ROZWÓJ KOMPETENCJI MANAGERSKICH ORAZ PRZYWÓDZTWO
 
  • Podstawy zarządzania zespołami pracowników – kompleksowe programy bazowe
  • Doskonalenie kompetencji managerskich – selektywne programy rozwojowe
  • Motywacja, motywowanie, efektywne systemy motywacyjne - teoria i praktyka
  • Negocjacje dla managerów (handlowe, płacowe, negocjacje z partnerami społecznymi)
  • Sytuacje trudne w pracy managera (stres, konflikty, antagonizmy, mobbing, molestowanie seksualne, deficyt motywacyjny, wypalenie zawodowe)
  • Coaching – manager w roli coacha
  • Od zarządzania do przewodzenia – wprowadzenie w tematykę przywództwa
  • Lider w drodze na szczyt – etapy rozwoju lidera, poziomy przywództwa

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (HRM) – wybrane zagadnienia
 
  • Przygotowanie i realizacja firmowych procesów rekrutacyjno-selekcyjnych
  • Wybrane metody oraz narzędzia selekcyjne
  • Assessment Centre / Development Centre
  • Firmowe systemy motywacyjne
  • Onboarding nowego pracownika
  • Satysfakcja z pracy, stopiej identyfikacji z firmą oraz jej wartościami
  • Zarządzanie talentami, ścieżki kariery, plany i programy rozwojowe, y
  • Coaching i mentoring
  • Stres, konflikty, antagonizmy, mobbing, molestowanie seksualne, wypalenie zawodowe
  • Rotacja personelu – diagnozowanie, środki zaradcze, profilaktyka
  • Outplacement indywidualny i grupowy

SPRZEDAŻ ORAZ PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
 
  • Techniki profesjonalnej sprzedaży – kompleksowe projekty bazowe
  • Doskonalenie wybranych kompetencji handlowych – projekty selektywne
  • Profesjonalna obsługa klienta w firmie
  • Sytuacje trudne w pracy z klientami: skargi, reklamacje, rozmowy windykacyjne
  • Negocjacje biznesowe (sprzedaż, zakupy)
  • Coaching w dziale handlowym
  • Udział w krajowych i zagranicznych targach branżowych

POZOSTAŁE SZKOLENIA I USŁUGI DORADCZE
 
  • Komunikacja interpersonalna
  • Komunikowanie się w organizacji
  • Świadomość biznesowa załogi oraz koncepcja tzw. klienta wewnętrznego
  • Empowerment pracowniczy
  • Time management – organizacja pracy własnej oraz zarządzanie sobą w czasie
  • Team building – budowanie efektywnych zespołów
  • Autoprezentacja oraz wystąpienia publiczne
  • Asertywność i postawa asertywna – zajęcia warsztatowe
  • Techniki wywierania wpływu społecznego
  • Twórcze myślenie oraz kreatywne rozwiązywanie problemów
  • Język polski dla Polaków - warsztaty poprawności językowej dla pracowników firm