Usługi szkoleniowe i doradcze oferowane przez firmę FUTUREA obejmują cztery główne obszary merytoryczne: (1) organizację i funkcjonowanie firmy, (2) rozwój kompetencji managerskich oraz przywództwo, (3) zarządzanie zasobami ludzkimi oraz (4) sprzedaż i profesjonalną obsługę klienta. Poniżej przykładowa lista zagadnień.
ORGANIZACJA I FUNKCJONOWANIE FIRMY - struktury, procesy, ludzie
ROZWÓJ KOMPETENCJI MANAGERSKICH ORAZ PRZYWÓDZTWO
ORGANIZACJA I FUNKCJONOWANIE FIRMY - struktury, procesy, ludzie
ROZWÓJ KOMPETENCJI MANAGERSKICH ORAZ PRZYWÓDZTWO
- Podstawy zarządzania zespołami pracowników – kompleksowe programy bazowe
- Doskonalenie kompetencji managerskich – selektywne programy rozwojowe
- Motywacja, motywowanie, efektywne systemy motywacyjne - teoria i praktyka
- Negocjacje dla managerów (handlowe, płacowe, negocjacje z partnerami społecznymi)
- Sytuacje trudne w pracy managera (stres, konflikty, antagonizmy, mobbing, molestowanie seksualne, deficyt motywacyjny, wypalenie zawodowe)
- Coaching – manager w roli coacha
- Od zarządzania do przewodzenia – wprowadzenie w tematykę przywództwa
- Lider w drodze na szczyt – etapy rozwoju lidera, poziomy przywództwa
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (HRM) – wybrane zagadnienia
- Przygotowanie i realizacja firmowych procesów rekrutacyjno-selekcyjnych
- Wybrane metody oraz narzędzia selekcyjne
- Assessment Centre / Development Centre
- Firmowe systemy motywacyjne
- Onboarding nowego pracownika
- Satysfakcja z pracy, stopień identyfikacji z firmą oraz jej wartościami
- Coaching i mentoring
- Stres, konflikty, antagonizmy, mobbing, molestowanie seksualne, wypalenie zawodowe
- Rotacja personelu – diagnozowanie, środki zaradcze, profilaktyka
- Outplacement indywidualny i grupowy
SPRZEDAŻ ORAZ PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
- Techniki profesjonalnej sprzedaży – kompleksowe projekty bazowe
- Doskonalenie wybranych kompetencji handlowych – projekty selektywne
- Profesjonalna obsługa klienta w firmie
- Sytuacje trudne w pracy z klientami: skargi, reklamacje, rozmowy windykacyjne
- Negocjacje biznesowe (sprzedaż, zakupy)
- Coaching w dziale handlowym
- Udział w krajowych i zagranicznych targach branżowych
POZOSTAŁE SZKOLENIA I USŁUGI DORADCZE
- Komunikacja interpersonalna
- Komunikowanie się w organizacji
- Świadomość biznesowa załogi oraz koncepcja tzw. klienta wewnętrznego
- Empowerment pracowniczy
- Time management – organizacja pracy własnej oraz zarządzanie sobą w czasie
- Team building – budowanie efektywnych zespołów
- Autoprezentacja oraz wystąpienia publiczne
- Asertywność i postawa asertywna – zajęcia warsztatowe
- Techniki wywierania wpływu społecznego
- Twórcze myślenie oraz kreatywne rozwiązywanie problemów
- Język polski dla Polaków - warsztaty poprawności językowej dla pracowników firm